site trafiği artırmak için uygulanacak yöntemler

1- Sitenizde Bir Soru Cevap ya da Forum Bölümü Açın

#Yukarıdaki resimde de gördüğünüz gibi “güvenliksiz sunucu, tls üzeri.. ftp desteklenmiyor” anahtar kelimesi siteme trafik sağlamada 4. sırada yer alıyor ve bu tamamıyla sitemde oluşturduğum soru cevap bölümünün bana getirisidir.

Ziyaretçim tarafından sorulan bir soruda kullanılan bu anahtar kelime, bana site hit artırma konusunda oldukça iyi geri dönüşler sağladı.

Peki, eğer bir ziyaretçim bu anahtar kelimeyi sorduğu soru içeriğinde geçirmeseydi, benim bu anahtar kelimenin getireceği potansiyel trafikten haberim olur muydu ? Hiç zannetmiyorum.

Demek istediğim bu anahtar kelime üstüden sitemin aldığı tekil hit tamamıyla kendiliğinden ve benim düşüncemin ötesinde gelişti.

Soru cevap eklentisi ya da forum kurarak, insalardan sitenize trafik çekme konusunda bir nevi ücretsiz yardım almış olursunuz. Neden bu yardımı almayasınız ki ?

Bırakın insanlar forum veya soru cevap kısımları ile sitenize içerik girsin. Sizin düşencenizin ötesinde kalan veya tahmin edemediğiniz anahtar kelimeleri, onlar girdikleri içeriklerle sitenize entegre etsin.

Siz insanların sorularını cevaplayıp onlara fayda sağlarken, insaların sitenize entegre ettiği anahtar kelimelerde size site hit arttırma konusunda fayda sağlasın.

http://www.ahmetduzen.net/?Syf=26&Syz=531805&/site-trafiği-artırmak-için-uygulanacak-yöntemler

Bir Cevap Yazın

