hemen okumalıyım

dekolte2 ahmetduzen

Dekolte Var mı? Aman Tanrım Didim. Hemen Okumalıyım

İçeriğiniz iyi, bazen harika ve zaman zaman olağanüstü. Ancak paylaşılabilir içerik haline gelen şaşırtıcı içeriği nasıl oluşturursunuz?

İnanılmaz İçerik Paylaşılabilir İçeriktir. Şaşırtıcı içerik oluşturmak bilinçli bir seçimdir. İçerik pazarlamacıları, organizasyonun blog’larında ve sosyal medya platformlarında hangi ürünü reklamlayacklarına karar verdikleri için bu tercihi her gün yaparlar. Harika içeriğin ne olduğunu bilirler. Bunlar okuyucularını ve takipçilerini eğiten, eğlendiren veya ilham veren şeylerdir; Dönüşüm sağlayan içeriktir. Takipçilerin beklediği gibi, düzenli olarak yayınlanan içeriktir. Ve cevaplanacak ve paylaşılacak içeriktir. Sorun şu: Orada çok miktarda harika içerik var ama her geçen gün yeni bir içerik yayınlanıyor. Diğerleri arasında öne çıkmak, içeriğin ilgi çekici ve iddalı olduğu, okuyucuları görmezden gelemeyeceği ve paylaşması gereken yer olan “muhteşem” in ötesine geçmek ve “şaşırtıcı” (veya müthiş) alanına girmek demektir. Bu noktaya nasıl geliriz?

1)Paylaşılabilir İçerik Orijinal Olmalı. Başkalarının yazdığı içeriğe bakmayın ve onu yeniden yazma ve yayınlama eğilimine girmeyin. Orijinal içerik bir ay veya daha eski ise, diğerleri aynı şeyi yapmış ve yeni değildir. Başkalarının yazdıklarını araştırmak size harika fikirler verebilir, ancak bunu benzersiz kılmak ve yeni bir şeyler eklemek için bir yol bulabilirsiniz. İçeriğiniz “yıpranmış” ise, kimse sizi takip etmeye devam etmez. Yapabileceğiniz Şeyler: Harika içerikler toplayın ve bunları bir dizi slayt haline getirin. Görselleri örnek olarak bulun veya içeriği bir şekilde etkileşimli yapın. Ziyaretçileri / okuyucuları meşgul etmek, sadece içeriği değiştirmekten fazlasını gerektirir.

2)Paylaşılabilir İçerik Doyurucu Başlıklardadır. Bunlar gerçektir: içeriğinize maruz kalan insanların% 80’i başlığınızı okuyacaktır. Daha sonra içeriğin tamamını okumak için yalnızca % 20’si tıklayacaktır. İlk işiniz o tıklamayı elde etmektir, bu yüzden başlık gerçekten çekici olmalıdır. Müthiş başlığınız olduğunda, ilk cümleniz de o kadar harika olmalı. Ve bir sonraki de. Alt başlıklarınız okuyucuya o bölümde ne olduğunu açıkça belirtmelidir, ve aynı zamanda okuyucuyu etkisi altına almalıdır. Çoğu okuyucu metine şöyle bir göz gezdirir sonra da çıkar. Eğer içerik bir iki tane görsel sunum içeriyorsa, ve okuyucu onlara değer veriyorsa, içeriğinizi okuyacaktır. Öyleyse, gelecek iş, değerli hale getirmek, böylece okunmasını sağlamış olacaksınız.

3)Paylaşılabilir İçerik tetikleyici olmalı? Bir okuyucuyu tavsiyelerle bir içeriği okuması için hareket geçirebilirsiniz ve sinir bozucudur. Ama herhangi bir ip ucu ya da örneklerle bunu okuyucudan istemek daha sinir bozucu. O zaman bu bilgi ile bir şeyler yapabilir. Örneğin okuyucu kazanmanın harika bir yolu interaktif içerik oluşturmaktır – sınavlar, anketler, videolar vs. – ve bende bekliyorum, bir sonraki soru şudur: “Bunu nasıl yaparım? “Sana söylemezsem, konu ne? Muhtemelen içeriğime geri dönüp okumak istemezsiniz. Bunu nasıl yapacağını söyleyecek birini ararsın. Öte yandan sana bol miktarda örnek vereceğim ve sonra bu türde içerik oluşturabileceğiniz siteler yönünde sizi yönlendireceğim dediğimde, şimdi bir eyleme sokuldunuz demektir. Ve size bu sitelerin kısa bir açıklamasını yaparsam (ör. Yeni başlayanlar için mi, ücretsiz mi?), Daha sonra araştırma işleminizi kısaltacak daha fazla bilgiye sahip olursunuz.

4)Bilgilerinizi Daima Depolayın. Gerçek araştırmayla veri ve istatistikleri yedeklemediğiniz sürece hiçbir güvenilirliğe sahip değilsiniz. Ayrıca, okuyucularınızın bunları kontrol edebilmesi ve konu hakkında daha fazla bilgi edinmesi için bu araştırmanın bağlantılarını sağlamanız gerekiyor. Örneğin, Perşembe – Pazar günleri, Facebook’ta yayınlanmak için en iyi zamanı ve belirli içeriğin olduğunu söylersem, o zaman burada olan gibi bir bağlantı eklemeliyim. Şimdi, yazı okuyucu için bir “bilgi boşluğunu” doldurdu, katı, araştırma temelli bir cevapla bir soruyu çözdü. Önemli olan şudur: Ziyaretçiler ve takipçiler, yanıldığınız noktaları giderebilir, doğru bilgi sağlayabilir ve bilgilerinde bir boşluk olduğunda size güvenmelidirler. İçeriğin tamamı eğitimsel ya da bilgilendirici olmayabilir, ancak öyleyse “git” kaynağınız olur ve okuyucunuz artar.

5)Etkileşim Tıpkı başlığınız gibi ve alt başlıklarınız da dikkat çekmelidir, dolayısıyla içeriğinizin tamamın da bu olmalıdır. Hedef kitlenize safi bilgiyi vermek zaman alır. Kitlenin ihtiyaçlarını ve tercihlerini karşılamak için, ister metin isterse görsel / medya sunusu olsun, tüm içeriği dikkatlice hazırlamanız gerekir. Bu, birkaç hususu içerir: *Metin olursa, okuma düzeyi basit olmalıdır – 7. sınıf düzeyi olabilir. İçeriğinizin okuma düzeyini ölçmek için online bir araç kullanarak yazdığınız herşeyi kontrol edin. Belirli kitlenizle bağlantı kuran iletişim becerileri burada ilk hedefinizdir. *Hikayeler anlat: Okuyucular hikayeleri severler. İçerik, şirketiniz, ekibiniz ve müşterilerinizle ilgili hikayeler içeriyorsa okuyucular kazanacaksınız. Ve bu hikayeleri birçok açıdan anlatabilirsiniz. Instagram ve Facebook altyazılarla fotoğraf sağlamak için harika yerlerdir ve Twitter gibi.Bunlar sitenizin açılış sayfalarına bağlantılar içerir. Hikayelerin her zaman metin halinde olması gerekmez. Ve yazdığınız herhangi bir blog yazısı, yaptığınız noktayı göstermek için hikayeler ve fıkralarla doldurulabilir. *Bir yazının sonunda sorular sorun. Bunu yaparsanız, yorum ve geribildirimi teşvik edeceksiniz ama sadece ne istediğinizi. Ne kadar çok konuşursanız, arama motorları, içeriğinizin önemli olduğunu anlayacak ve güncelleyecektir.

6)Etkileşimlilik sağlayın. İçerikleriniz her zaman ciddi olmak zorunda değildir. Aslında olmamalıdır. Okurlarınızı içeriğinize aktif olarak dahil edebildiğiniz zaman, bu içerik hakkında heyecanlanma şansınız katlanarak yükselir. Kendi Araçlarınızı kullanarak kendi araçlarınızı yaratın.

7) Mümkünse Yazıyı Görsele Dönüştürün. İşte görsel içerikle ilgili birkaç istatistik. *Renkli görsellere okuyucular % 80 daha fazla ilgi gösteriyor. *İnsanlar okuduklarının yaklaşık % 10’unu hatırlarlar, ancak aynı bilgi görsel formdayken yaklaşık % 65’ini hatırlar. *Resimlerle olan içerik, yalnızca metin olandan daha fazla okuyucu çeker % 94 daha fazla. Her zaman içeriği görsel hale getirebilirsiniz. Fotoğraflar, resimler, slaytlar ve bilgi grafikleri gerçekten işe yarıyor. Ve okuyucular ne kadar çok olursa, paylaşma şansınız o kadar artar.

8)Sosyal Medyada Günün Şaka veya Alıntılarını Bulun. Bir çok içerik pazarlamacısı, sattıkları ürün veya hizmete ait bazı değer sağlayarak hedef kitleleri ile bağlantı ve ilişkiler geliştirebileceklerini keşfettiler. Bunlar çok hızlı bir şekilde büyüyorlar, nedense bu görüntüler ve alıntılar sıkça paylaşılıyor. Öyleki insanlar bir sonraki mesajı okumak için geri dönüyor, Herşeyi gönderme konusunda çok düzenli olmanız gerekir – her gün. Kalan zamanınızda, gelecekte yayınlamak için bir sürü içerik oluşturun. Bunu başlattıktan sonra, devam ettirmelisin. Neyse ki, kullanlacak mükemmel resim, ve alıntı eksikliği yoktur.

9)İçerik Yükseltmeleri Popüler, İndirilir ve Paylaşılır Olmalı. Blog içeriği oluşturuyorsanız ve bilgilendirici veya eğitici ise, e-posta adreslerini paylaşmaya hazır okuyanlara yükseltmeler sunacağından emin olun. Bunlar, içeriğin kısa bir versiyonunu harekete geçirici ipuçlarıyla, PDF sürümlerine, kaynaklar listesine yönlendirmelidir. Bir okuyucunun isteyebileceği her şeye değer veren hile sayfalarına ait olabilir. Her zaman bir abonelik isteği karşılığında kısaltılmış bir “hile sayfası” versiyonu sunabilirsiniz. Okuyucu üyeler sıklıkla aceleci olduklarından, bilgiye isteklidirler kabul etmeyede isteklidirler. Yani e-mail üyeliği karşılığında hemen yazının devamını okumak isteyeceklerdir.

Bir Son Hatırlatma: Metinle dolu paragraflar okunmaz ve içeriğin ne kadar büyük olursa olsun kimse geri dönmez. Kes şunu. Kalın başlık ve puntolar kullanın. Resimlerle parçalayın. Okuyucular istediklerini tarayıp bulabildiklerinde harika içerik büyüleyici içeriklere dönüşür. Tüm yazılarınızı okumasalar da olur. Hızlı bir şekilde değerli bir şeyler bulabilmeleri, okumaları ve daha sonra da geri gelmeleri. İşte budur. İçeriğimizin çoğu zaten harika olabilir. Araştırma yaparsınız, harika konular bulursunuz ve kitlenizi sunmak için çok değerli hale getirirsiniz. Ancak, bu 9 en iyi uygulamayı uygulayarak içeriği büyüleyici hale getirebilirsiniz. Teşekkürler. Kıvır Düzen

anahtar kelimeler ve metatag: içerik bulutu, freelance içerik yazarı, içerik bulutu davetiye, içerik yazarlığı, içerik üreticisi, içerik yazarlığı ekşi, içerik yazarı aranıyor, içerik bulutu şikayet, blog yazıları nasıl yazılır, blog yazısı örnekleri, iyi bir blog nasıl yazılır, blog yazıları oku, blog yazıları nasıl olmalı, güzel blog yazıları, kısa blog yazıları, aşkla ilgili blog yazıları, içeriği büyüleyici hale getirebilirsiniz. Teşekkürler. Kıvır Düzen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s