tıklatmaktan vazgeçmeyin

goruntulu reklam

Tıklanmayan Görüntülü Reklamlarda Yeniden Pazarlama Kampanyaları

Görüntülü reklamcılık günden güne zorlaşmaktadır. Dürüst olmak gerekirse de etkinliğini kaybetmektedir. Masaüstü bilgisayarlardan ortalama görüntüleme ve tıklama % 0,30 seviyesindedir. Yani görüntülü reklamlarla insanlara ulaşmak zorlaşmaktadır.

Kör banner(görüntülü reklam). İnsanlar senin reklamını fark ederler ve hemen gözlerinin önünden kaybolması için çabalarlar. Böylelikle senin görüntülü reklam için hazırladığın bütün değerli içeriğin çöpe gider. İnsanlar senin reklamını görmek istemezler ve senin kazancın düşer. Sen de bu sefer tıklama başına ücretle verdiğin reklamları gözden geçireceksin ve işini canlı tutacaksın. Tıklama başına ücret ucuz bir yoldur. Kör bannerin üstesinden gelmenin ve tıklama başına ücrette daha iyi kampanyalar hazırlamanın yolları mevcuttur.

Görüntülü reklamlarınızın tıklanma oranı hiç değil hatta berbat. İstediğinizi başarıyı ne mobil de bulabildiniz ne de masaüstü bilgisayarlarda. Bunlara hep kör bannerler neden olmaktadır. İnsanlar web sitelerine girdiklerinde sağ veya sol sütunlarda sayfanın üstünde veya altında bulunan görüntülü reklamları hiç görmezler. İlgilerini hiç çekmez ve faydasız, yalan olduklarını düşünürler ve hiç tıklamazlar. İşte bu kör banner reklamlarıdır. İnsanların gözü ve kulağı bu reklamlarda kapanır. Çoğu kişide reklam engelleme programı kullanmaktadır. 400 milyona yakın insan cep telefonlarında reklam engelleme teknolojilerini kullanmaktadır. Engelleme programlarını kullananlar sayfaya aniden giren reklam sayfaları istemediklerini belirtiyor. Kimisi de sayfanın yüklenme hızını düşürdüğünü belirtiyor. Bu manzara pazarlamacılar ve tıklanma başına ücret işinde çalışanlar için çok korkutucu olmuştur. Pazarlamacılar yılda 5.4 trilyon görüntülü reklam yayınlamaktadırlar ve biz aylık olarak tek başımıza 1800’den fazla reklamı görmekteyiz. İnsanlar bu kadar çok reklam gördüklerinde delirme seviyesine gelmektedir.

1-Hedef  kitlenizin davranışlarına göre hareket edin. Kör bannerlerin ve reklam engelleme teknolojilerin yükseldiği bir yerde yeniden pazarlama stratejilerinin de yenilenmesi gerekmektedir. Web sitesinde sadece yeniden pazarlama reklamlarının gösterilmesi başarı getirmeyecektir. İnsanlar sıkılacaktır ve hiçbir reklamla ilgilenmeyecektir. Reklamlara tıklamak için zaman bile harcamayacaklardır. Burada önemli bir nokta kullanıcılarınızın eğilimlerine göre yeniden pazarlama reklamları hazırlayın. Kullanıcı eğilimleri sitelerin tasarımlarına göre de değişmektedir. Ortalama bir kullanıcın eğilimlerine göre reklamlar hazırlayın. Tipik yeniden pazarlama sizn bütün web site ziyaretçilerinizi hedeflemektedir. Kullanıcı eğilimli yeniden pazarlama, sitenize gelip de site içi davranışlarından bir istek doğacak şekilde işaretler veren özel kulacıları hedeflemektedir. Örneğin; kullanıcı blog sayfasına, ürün sayfasına, fiyat listesi sayfasına tıklıyorsa, o kullanıcının potansiyel müşteriye dönüşme olasılığı yüksektir. Kullanıcı eğilimlerini de google analytics’ten öğrenebilirsiniz. Davranışlar(behavior) tıklayın ordan da Davaranış Eğilimleri(Behavior Flow) tıklayınız. Onun haricinde sitenizde gezenlerin ortak noktalarını bulmaya çalışın. İnsanlar sizin fiyatlandırma sayfanıza bakıyorlarsa bu sizin için bir işarettir. Fiyatlandırma sayfasında insanlar düşüncelere dalarlar ve sattın alma kararını verme evresine geçerler. İşte bu tüketici sizin hedefiniz. Sitenize gerçekten ilgi gösteren kullanıcılara odaklanın. Satın alma eğilimi gösteren kullanıcıları ve özel hedef davranışları göz ardı etmeyin.

2-Mevcut müşterilerinize ve onların değerlerine odaklanın.  Başarılı iletişimler kurduktan sonra, kontrol listesi gibi yapışkan mıknatıs gibi gruplar ayarlayın. Müşteri listeleri oluşturun ve facebook, Adwords’te kullanın.

Sonuç olarak; görüntülü reklamcılığın günden güne albenisi ve tıklanması düşmektedir. Zamanınızın çoğunu görüntülü reklam hazırlamak ve planlamak için harciyorsunuz ama yine de risk altındasınız. Tıklama başına ücret işinden vaz geçmeyin. Düşük fiyatlı reklamlar yayınlayın. Kullanıcı avranış eğilimlerine göre yeniden pazarlama kampanya reklamları yayınlayın. Sitenizdeki ortak eğilimleri bulmak için google analytics kullanın. Mevcut müşterilerinize bakın. Markanın farkında olan alıcılara ulaşmanın ve görünmeyen reklamlarınızın üstesinden gelmek için yi bir yöntemdir. Teşekkürler. Kıvır Düzen

anahtar kelimeler ve metatag: görüntülü reklam ağı örnekleri, adwords görüntülü reklam oluşturma, youtube görüntülü reklam, görüntülü reklamcılık yerleştirme nedir, görüntülü reklam seçenekli arama ağı, görüntülü reklam ağı oluşturma, görüntülü reklamcılıkta yerleştirme, google görüntülü reklam ağı nda kaç internet sitesi vardır, tıklama sayacı, mouse tıklama sayacı, tıklama kralı, tıklama yarışı oyun skor, tıklama programı, parmak tıklama oyunu, 30 saniyede mouse tıklama oyunu, mouse tıklama test, altındasınız. Tıklama başına, yöntemdir. Teşekkürler. Kıvır Düzen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s