1739 meb tk

1. Maddede öğretmenlik mesleği dahil olmak üzere kanun kapsamı belirtilmiştir. 2. Maddede beden, zihin, ahlak, ruh bakımından dengeli ve sağlıklı kişiler yetiştirmek denilmekte. Hür ve bilimsel düşünme gücüne sahip, geniş bir dünya görüşüne sahip, insan haklarına saygılı kişiler yetiştirilmesi ile devam edilmekte. Ve son olarak kişiye değer veren, topluma karşı sorumluluk duyan, yapıcı, yaratıcı ve verimli kişiler yetiştirmek ile bitmektedir. 2. Maddeyi değerlendirip biz öğretmenlerin 2018 yılında 1. maddedeki sorumluluğu üzerimize almalı mıyız? Bütün paydaşlarla birlikte biz de sorumluysak üzerimize düşen görevi yapıyor muyuz? Bir oran verme imkanınız olsaydı 2. Maddede belirtilen özellikleri kazandırabilme ve başarılı olma yüzdeniz kaç olurdu? 2. Maddenin gerçekleştirilmesinde bir sorun var mı? Ya da bu 2. maddenin insiyatif sağlanarak çağımıza, dijital vatandaşlığa, globalleşmeye göre algılanıp ona göre bir çalışma yapılması uygun olabilir mi? Son olarak kendimizi eleştirmeli miyiz? Kıvır Düzen

anahtar kelimeler ve metatag: kanun yapma tekniği, kanunların oluşum süreci, mecliste yasa nasıl çıkarılır 2018, meclisten geçen yasa ne zaman yürürlüğe girer, kanun teklifi nasıl yapılır 2018, kanunlaşma süreci, kanun türleri nelerdir, meb kanun, meb yönetmelik, meb 1739, meb temel kanun. bu 2. maddenin insiyatif, olabilir mi? Son olarak kendimizi elestirmeli miyiz? Kıvır Düzen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s