windows 10 = bir asgari ücret

win10 ahmetduzen

Windows İşletim Sistemi Pahalı Değil Mi?

Korsan bir yazılımın kullanılması veya da orijinali olan başka bir yazılımın korsanını, replikasını kullanmak tabiî ki de güzel bir davranış değildir, Etik de değildir. Sonuçta ortada bir emek vardır, alın teri vardır, saatlerce iş başında geçirilmiş geceler vardır belki de. Microsoftun sanal mağazasında Windows 10 Pro tamı tamına KDV dahil 1.199,00 TL. Sizce bu fiyat Türkiye standartlarına göre pahalı değil mi? Asgari ücret 1.700 TL. civarında ve lisanslı bir işletim sistemi 1.200 TL. Ne kalmış ki? Nerdeyse ülkemizde bir işletim sistemi asgari ücrete yetişmiş. Bu fiyattan dolayı emin olun ki % 98 kullanıcılar korsan işletim sistemi kullanmaktadır. Eminim ki; onlarda bu durumu istemiyorlar ama 1.200 Tl.’de vermek istemiyorlar Windows 10 pro işletim sistemine. Kullanıcılar risk alıyor ve korsan işletim sistemlerini kullanmaya devam ediyorlar. Ya da bir bilgisayar aldıklarında üstünde lisanslı Windows 10 pro ile gelen sistemi kullanıyorlar. Bu daha sağlıklı herhalde. Çok az miktarda kullanıcı da alternatif olan Linux, pardus gibi yazılımları kullanmaktadır. Bu işletim sistemleri açık kaynak kodlu olduklarından insanlığın hizmetine sunulmuştur. Yani isteyen herkes bilgisayarına indirip ücretsiz bir şekilde kullanabilir. Microsoft bazen ücretsiz yükseltme işlemlerine de izin vermektedir. Bundan da yaralanabilirsiniz. ücretsiz win 10 all in one indir, win 10 indir Türkçe, win 10 tek link indir, win 10 pro 64 bit indir, win 10 ücretsiz yükseltme 2018, win 10 tr indirwindows 10 indir gibi armalarla hazır indirilmiş sistemleri de tekrar indirebilir, kullanabilir veya yükseltme işlemini de yapabilirsiniz.

Anahtar Kelimeler Ve Metatag: windows 10 yükleme hatasıwindows 10 kurulumda hata veriyorwindows 10 güncelleme hatasıwindows 10 yüklenemediwindows 10 yükleme başarısız olduwindows 10 indirwindows 10 kurulum başlamıyor, windows 10 güncelleme sorunu 2018, windows 10 download, windows 10 pro download, window 10 home buy, window home 10, windows 10 key almak, medıa creatıon tool, microsoft store, windows 10 free

Yorum bırakın