“aşığım” desem kaç kişi okur ki?

site trafiği öğrenme, site ziyaretçi sayısı nasıl öğrenilir, site tıklanma sayısı öğrenme, web sitesi ziyaret istatistikleri, web sitesi ziyaretçi sayısı, web sitesi tıklanma sayısı arttırma, site ziyaretçi sayısı öğrenme kodu, web sitesi hit, web siteme kim girmiş, web siteme neden girilmiş,

Eskiden ne güzel yazardık hep. Paylaşırdık öğrendiklerimizi, sevinçlerimizi, acılarımızı, şiirlerimizi. “ben sana aşık oldum” diyip mesaj atardık. Ya da bir metin yazardık ve cümlelerin arasında gizelerdik sevdiğimizn yüzünü. Sevgili büyük bir heyecanla okurdu yazdıklarımızı ya da web sitemizde takip ederlerdi bizi. Şimdi yazılanlar okunmuyor, kaç kişi girmiş siteye kaç kişi yazdıklarımı okumuş hiç merak etmiyorum. Çılgınca videolar aldı içeriklerin yerini. Okumaya da gerek kalmadı. Videonun kenarında da kaç kişi izlemiş yazıyor hemen. Ama yinede ben yazarım diyorsanız ve siteme kaç kişi girmiş ne yapmış nerden girmiş diye merak ediyorsanız burdan yazımı okuyabilirsiniz. Ha bu arada “Ben Aşığım ya” ben yine de yazmak istedim. Belki okur hanımefendi.

OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ

Anahtar Kelimeler ve Metatag: site trafiği öğrenme, site ziyaretçi sayısı nasıl öğrenilir, site tıklanma sayısı öğrenme, web sitesi ziyaret istatistikleri, web sitesi ziyaretçi sayısı, web sitesi tıklanma sayısı arttırma, site ziyaretçi sayısı öğrenme kodu, web sitesi hit, web siteme kim girmiş, web siteme neden girilmiş,

Yorum bırakın